English

مدیر تعاون روستایی مازندان خبر داد:

سامانه توزیع هوشمند کالا در مازندران راه اندازی شد/ ارسال رایگان کالا

مدیر تعاون روستایی مازندران با اشاره به اینکه پلتفرم توزیع هوشمند کالا در جهاد کشاورزی مازندران رونمایی شد و این سامانه توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان طراحی شد، گفت: اقلام تنظیم بازاری از طریق پلتفرم هوشمند در شهرستان‌های ساری، قائمشهر و جویبار توزیع می شود.

سامانه توزیع هوشمند کالا در مازندران راه اندازی شد/ ارسال رایگان کالا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سلیمان حاتم‌نژاد در  آیین رونمایی از پلتفرم هوشمند کالا اظهار داشت: اقلام تنظیم بازاری از طریق این پلتفرم هوشمند در شهرستان‌های ساری، قائمشهر و جویبار توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز با حداقل سود از طریق این پلتفرم به صورت رایگان به دست مصرف کنندگان می‌رسد، ادامه داد: کاربران می توانند با ورود به سامانه tanzimbazar.com نسبت به نصب برنامه و ثبت سفارش کالا اقدام کنند.

مدیر تعاون روستایی مازندران افزود: برای راه‌اندازی این سامانه هماهنگی‌های لازم با پارک علم و فناوری انجام شد و پلتفرم‌های بومی در سه شهرستان استان مازندران به صورت پایلوت طراحی شد.

وی بیان داشت: از امروز ثبت نام از سوی شهروندان در سامانه تنظیم بازار انجام خواهد شد و شهروندان می توانند کالاهای خود را از شرکت‌های زیرمجموعه دانش بنیان درب منازل تحویل بگیرند.

حاتم نژاد با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین کالاهای تنظیم بازار وجود ندارد، گفت: شهروندان اگر در زمینه فرآیند ثبت و سفارش دچار مشکل شدند می توانند با شماره تلفن 91016967-021 از ساعت هشت صبح تا 12 شب حتی در روزهای تعطیل هم تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه