English

روح‌ الله جلیلی:

هزینه ۶۶۹ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای برق‌رسانی گناباد

رییس اداره برق گناباد بیان کرد: تعویض ۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی با کابل عایق خودنگهدار سه فاز در راستای حفاظت از محیط زیست، تقویت شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی از جمله اقدامات بوده است.

هزینه ۶۶۹ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای برق‌رسانی گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، روح‌ الله جلیلی رییس اداره برق گناباد در خبری اعلام کرد: ۶۶۹ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای برق‌رسانی این شهرستان جنوبی خراسان رضوی در سال گذشته هزینه شده است.

جلیلی ادامه داد: تعویض ۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی با کابل عایق خودنگهدار سه فاز در راستای حفاظت از محیط زیست، تقویت شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی از جمله اقدامات اداره برق گناباد در سال ۱۴۰۰ بوده که با هزینه ۵۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

رییس اداره برق گناباد همچنین اظهار کرد: در این مدت جابه‌جایی چهار دستگاه پست توزیع عمومی و ۲۴۴ تیر برق که به علت تعریض و عقب‌نشینی در وسط معابر عمومی قرار گرفته بود با همکاری شهرداریها و دهیاریها برای حذف نقاط حادثه‌خیز و کاهش حوادث و خطرات خسارات به مردم با هزینه ۱۷ میلیارد ریال اجرا شد.

وی در ادامه افزود: همچنین پیگیری احداث دومین پست فوق توزیع برق در راستای تقویت زیرساختهای موجود و اختصاص ۲ دستگاه خودرو عملیاتی بالابر و کامیونت برای تقویت ناوگان خودروی به منظور خدمات رسانی بهتر به مشترکان با هزینه ۵۵ میلیارد ریال انجام شد و ۱۲ میلیارد ریال نیز برای اجرای شبکه‌های روشنایی معابر شهری و روستایی گناباد هزینه شد.

رییس اداره برق گناباد یادآور شد: برق رسانی به روستای چاه‌طاقی گناباد نیز با ساخت ۶ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف انجام شد که ۱۴ میلیارد ریال  اعتبار دربرداشت و برای اجرای پروژه های اصلاح و تقویت شبکه های روستایی ۳۱ میلیارد اعتبار دریافت و اجرایی شد.

جلیل خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پست توزیع عمومی برق و اجرای طرح اصلاح و تقویت شبکه‌های برق روستایی این شهرستان از دیگر اقدامات برای توسعه شبکه برق رسانی در این خطه طی سال گذشته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه