English

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

موفقیت دراجرای ماموریت ها حاصل عملکرد دقیق روابط عمومی و واحد آموزش است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان داشت: موفقیت دراجرای ماموریت ها حاصل عملکرد دقیق روابط عمومی و واحد آموزش است.

 موفقیت دراجرای ماموریت ها حاصل عملکرد دقیق روابط عمومی و واحد آموزش است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید علاقمندان در جلسه تودیع و معارفه مدیران دفاتر روابط عمومی و آموزش شرکت توزیع برق استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام ماه صفر، آغاز ماه ربیع و توام شدن ایام مبارک با انتصابات جدید شرکت را، سرآغازی برای شور و نشاط مضاعف در خدمت رسانی به مردم و تداوم فعالیت ها با موفقیت بیشتر عنوان کرد.

فعلا مشکلی بلحاظ پیک بار نداریم

وی با ابراز خرسندی از حضور مدیران ستادی در این جلسه بمنظور اینکه در جریان آخرین تغییرات در شرکت توزیع برق استان قرار گیرند، به مباحث تعیین هیات دولت جدید و فراز و نشیب های فراوان در سال جاری پرداخت و گفت: دغدغه هایی که بدلیل خاموشی ها برای تولیدکنندگان و مشترکان ایجاد شد، بار مسئولیت های شرکت های توزیع برق را سخت تر کرد و اکنون در آستانه نیمه دوم سال برای کنترل امور، برنامه های استانی را در شرکت دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل توزیع برق استان با اذعان به اینکه به لحاظ پیک بار فعلا مشکلی وجود ندارد، توجه به اینکه خللی در توزیع برای مردم ایجاد نشود را، ضروری اعلام کرد و گفت: احتمالا با تشدید فصل سرما، در تامین منابع گازی نیروگاه ها با مشکلاتی مواجه شویم و خاموشی هایی را شاهد باشیم. بنابراین، توجه به حوزه مدیریت مصرف در تمام طول سال طبق برنامه ریزی و تعامل با مشترکان بصورت سیستمی، اجرای برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در این زمینه، گویای اهمیت مسئولیت مدیران روابط عمومی و واحد آموزش است.

نقش کلیدی روابط عمومی و واحد آموزش در اجرای ماموریت ها

وی در ادامه با اشاره به اهداف جلسه تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی و آموزش در شرکت توزیع برق استان اصفهان ، نقش کلیدی و مهم این دو حوزه را در اجرای ماموریت های شرکت تشریح کرد و گفت: موفقیت در اجرای ماموریت ها و اتفاقات موثر در پیشبرد اهداف شرکت توزیع برق استان اصفهان ازجمله نتایج عملکرد درست و به هنگام روابط عمومی و واحد آموزش است.

علاقمندان، اجرای صحیح فرآیندها، کنترل و نظارت ها، بررسی عملکرد کارکنان، توجه به مسائل اخلاقی و ارزشها را منوط به برنامه ریزی های دقیق و ارزشمند واحدهای آموزش و روابط عمومی دانست و افزود: اقدامات مدیران روابط عمومی و آموزش علاوه بر امور داخلی و بیرونی شرکت، در سطح 23 شهرستان استان گسترش می یابد. ضمن آنکه کسب رتبه های برتر شرکت توزیع برق استان در جشنواره های استانی و کشوری متاثر از تحقق اهداف روابط عمومی و واحد آموزش است.

علاقمندان در تبیین نقش روابط عمومی از گستره وظایف روابط عمومی در تمامی تعاملات که شامل ارتباط با دیگر ادارات و نهادها، مشترکان و تحقق رضایتمندی مردم است، صحبت کرد و افزود: چنانچه در برهه ای در ارائه خدمات به مشترکان با مشکلاتی مواجه شویم، نقش روابط عمومی با رویکرد منطقی و به موقع می تواند در این زمینه تسهیل گر و تعدیل کننده باشد.

وی با بیان اهمیت ابعاد آموزش دادن و آموزش پذیری، نقش روابط عمومی و حوزه آموزش در اصلاح امور و الزام به اعتقاد راسخ به این دو حوزه را عنوان کرد و از تلاش ها و خدمات ارزنده آقایان امیر رمضانی بعنوان مدیر برتر و شایسته روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان و مسعود امینی مدیر آموزش بعنوان یک برند آموزشی در موفقیت شرکت توزیع برق استان تقدیر نمود.

علاقمندان به گسترش تعاملات رسانه ای، انعکاس به موقع اخبار و موفقیت در تحقق ایده های ارزشمند روابط عمومی در دوران مسئولیت آقای امیر رمضانی اشاره و ابراز امیدواری کرد که مدیر جدید روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان با هماهنگی ها و برقراری ارتباطات مختلف، گام های اساسی و لازم را در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بردارد. وی افزود: آقای محمد گودرزی در سمت های مختلف در شرکت توزیع برق استان فعالیت نموده است و باتوجه به سوابق مطلوب خود، می تواند تصمیمات لازم را برای اجرای برنامه های آموزشی اتخاذ نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به اهدافی که در چارچوب 5ساله برای شرکت تعریف شده است، تاکید کرد: چگونگی تحقق اهداف بسیار مهم است و مسلزم ارزیابی منابع و ورودی است تا براساس آن برنامه ریزی نماییم.

حمید علاقمندان در ادامه، بهره وری نسبت به ورودی در شرکت توزیع برق استان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: کسب رتبه های برتر در سالهای اخیر حاکی از پتانسیل بالای همکاران است و می توانیم با همفکری و هم افزایی در کنار یکدیگر، کارهای گروهی ارزشمندی را تحقق بخشیم و عملکرد شرکت را ارتقا و توسعه دهیم که این نیز موجب تقویت سینرژی بیشتر و سرآمد شدن در بین شرکت های توزیع برق خواهد شد. وی گفت: با اعتقاد به اینکه برای دستیابی به اهداف شرکت کار کرده ایم، این نگرش را لحاظ نماییم که هنوز جای فعالیت های بسیاری  را داریم.

شرکت توزیع برق اصفهان

همگامی واحد آموزش توزیع برق استان با تغییر و تحولات

رحمت الله حمامیان، قائم مقام مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان با عنایت به خدمات ارزنده روابط عمومی و واحد آموزش، گفت: اتفاقات مثبت در حوزه آموزش، نتیجه تلاش کارشناسان بوده است و باید بپذیریم که باتوجه به سرعت تغییرو تحولات در دنیای امروز، عاملان بی توجهی به اهمیت آموزش در آینده بشدت مواخذه می شوند. وی اثربخشی آموزش و همگامی با سرعت تغییرات را از شاخص های عملکرد واحد آموزش شرکت توزیع برق استان با مسئولیت مسعود امینی برشمرد.

کسب رتبه های برتر کشوری و استانی در حوزه های مختلف روابط عمومی

در ادامه، امیر رمضانی با اشاره به بیش از3 سال فعالیت خود در جایگاه روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان، گفت: باتوجه به محدودیت منابع و امکانات، خوشبختانه توانستیم استرتژی هایی که تعریف کرده بودیم را تحقق بخشیم، هرچند انتظارات بیشتری داشتیم.

وی از اقدامات شاخصی ازجمله انعکاس نتایج عملکرد همکاران، تهیه کلیپ و کتابچه استراتژی، نماهنگ سرود شرکت، سامانه هوشمند مدیریت جلسات، ترسیم فرآیندهای روابط عمومی، برگزاری جشن ها و مناسبت های مختلف برای کارکنان و خانواده ها، تجلیل از جانبازان و خانواده شهدا، انعقاد اولین تفاهم نامه دوشنبه های سفیران نور با آموزش و پرورش استان با هدف توسعه فرهنگ مدیریت مصرف و زیرساخت های خوبی که به منظور برقراری ارتباط با مشترکان فراهم گردیده، برگزاری گردهمایی های تخصصی رابطین شهرستان ها و تورهای رسانه ای، آموزش خبرنگاران تخصصی، تولید محتوا، تشکیل کانال رسانه ای و ارتباط با ادمین ها، کسب هشت عنوان برتر کشوری و سیزده رتبه برتر استانی و ستاره ملی روابط عمومی، کسب رتبه های برتر در جشنواره روابط عمومی های خلاق و جشنواره شهید رجایی نام برد و افزود: یکی از چالش های ما نیاز به نیروهای آموزش دیده در شهرستان ها است. وی از چاپ ماهنامه خبری زنده رود شرکت خبرداد و تقاضا برای تخصیص بودجه، توسعه و تجهیز امکانات تصویربرداری را مطرح کرد.

امیر رمضانی در ادامه از کسب عنوان روابط عمومی برتر در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، رتبه اول در محور آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه در دومین جشنواره عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق، کسب عنوان مدیریت ارشد ارتباط گستر در چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و جایگاه برتر ارتباطات درون سازمانی در سالهای 97 تا 1400 خبر داد.

وی توضیح داد: اطلاع رسانی در زمینه درگاه های غیرحضوری برق من، برق امید، فرهنگ سازی پیک تابستان و زمستان، پویش الف ب ایران، برگزاری مانورها و تهیه کلیپ و گزارش های خبری در صداوسیما بمنظور معرفی اقدامات و سامانه های شرکت توزیع برق استان اصفهان انجام شده است.

رمضانی به برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی ویژه ائمه جماعات شهرستان ها و استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی آنها در مدیریت مصرف، گردهمایی های سالیانه و برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگی و...اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی و همکاری بتوانیم اهداف خدمت رسانی به مردم را بنحو مطلوب تحقق بخشیم. 

در بخش دوم جلسه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، با ارائه حکم مسئولیت جدید امیر رمضانی بعنوان مدیر امور برق کاشان، آن را اقدامی شایسته عنوان کرد که می تواند راهگشای خدمات ارزنده ای در دیگر مناطق استان باشد.

در ادامه، آقایان محمد گودرزی بعنوان مدیر جدید روابط عمومی شرکت توزیع برق استان و سیدمحمد جواد موسوی در مسئولیت مدیر آموزش معارفه شدند.

گسترش تعاملات با استفاده از تکنولوژی های روز

محمد گودرزی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان، استفاده از تکنولوژی های به روز به منظور گسترش تعاملات با مشترکان در سطوح مختلف و تمرکز بر خدمت رسانی، تامین رضایتمندی و نیازسنجی مشترکان با هدف پیشگیری از اعتراضات را در زمره اهداف خود بیان کرد.

افزایش سطح آگاهی با استفاده از آموزش های بدون مرز

همچنین، سیدمحمد جواد موسوی، مدیر واحد آموزش در بیان اهداف خود با اشاره به محدودیت های کرونایی، استفاده از روش های جدید مبتنی بر آموزش های مجازی بدون مرز و اثربخش در اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی در مدیریت مصرف و توزیع برق را مطرح نمود.

این جلسه با اهدای الواح تقدیر به آقایان مهندس امیر رمضانی و مسعود امینی و ابلاغ احکام انتصاب آقایان گودرزی و موسوی پایان یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه