English

روح‌الله یوسفی:

۲۵۰ متر شبکه فرسوده آب در بخش گنجوان اصلاح شد

مدیر امور آبفای شهرستان چوار از اصلاح  بیش از 250  متر  از شبکه فرسوده  بخش گنجوان خبر داد و گفت:  با این اقدام 30 رشته انشعاب آب نیز  استاندارد سازی شد.

250 متر شبکه فرسوده آب در بخش گنجوان اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح‌الله یوسفی با بیان اینکه بخشی از شبکه توزیع آب در بخش گنجوان به دلیل فرسودگی و بروز شکستگی فراوان احتیاج به اصلاح و توسعه شبکه آب دارد بیان داشت: این امور  با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات موردنیاز، اقدام به اصلاح بیش از 250 متر شبکه فرسوده آب در بخش گنجوان شهرستان چوار با لوله های  از جنس لوله پلی اتیلن به قطر 63 میلی متر نمود.

مدیر امور آبفای شهرستان چوار با اشاره به اینکه اولویت اصلاح شبکه توزیع آب در مناطق مواجه با مشکل افت فشار و کمبود آب به دلیل اقطار پایین و فرسودگی شدید لوله ها است یادآور شد: عمر مفید بخشی از شبکه های توزیع آب در شهرستان چوار رو به اتمام است و از نظر فرسودگی نیاز به اصلاح دارند.

یوسفی با بیان اینکه هزینه انجام این پروژه از محل اعتبارات داخلی آبفای شهرستان چوار است افزود: امیدواریم که با  تخصیص اعتبارات لازم عملیات تعویض دیگر خطوط فرسوده در نقاط مختلف شهر و روستاهای چوار  با سرعت و کیفیت نیز انجام گیرد که قطعا تاثیرات خوبی در کاهش پرت و تقویت بهداشت آب و نیز ایجاد فشار مضاعف در شبکه را بدنبال دارد.

گفتنی است امور آبفا شهرستان چوار در ماه‌های اخیر اقدامات مطلوبی را در حوزه تعویض و اصلاح شبکه های فرسوده آبرسانی همچنین روستاهای تحت پوشش انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه