English

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خبر داد:

شنیدن داستان‌های مشاهیر مدفون در تخت فولاد، در ماه مبارک رمضان

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از ایجاد فرصتی برای شنیدن داستان‌های صوتی مشاهیر مدفون در تخت فولاد، در ماه مبارک رمضان خبر داد.

شنیدن داستان‌های مشاهیر مدفون در تخت فولاد، در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم عمرانی گفت: همزمان با پخش برنامه تلویزیونی «بهشت اجابت» که در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود، مسابقه‌ای نیز با نام «رصد ستاره‌ها در کهکشان شهر تخت فولاد» در این برنامه تدارک دیده شده که در ایام ماه مبارک رمضان، برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه که در قالب ۵ چالش طراحی شده، مخاطبین از میان متون ارائه شده با محوریت شخصیت‌ها و ستاره‌های مدفون در سرزمین تخت فولاد یکی را به دلخواه خود انتخاب کرده و آن را در قالب های متنوع ارایه می‌کنند.

به گفته عمرانی، مخاطبین برای هر چالش تا ۶ روز فرصت مشارکت دارند.

عمرانی با بیان اینکه چالش اول با بهره‌گیری از قالب داستان‌های صوتی طراحی شده است، تصریح کرد: در این چالش که از یکم تا ششم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، مخاطبین از میان متون ارائه شده با محوریت شخصیت ها و ستاره های مدفون در سرزمین تخت فولاد یکی را به دلخواه خود انتخاب و در قالب یک داستان صوتی به سامانه اینترنتی تخت فولاد به نشانیTakhtefoulad_ir ارسال می کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: در پایان از میان شرکت کنندگان ۵ نفر به قید قرعه انتخاب شده و به رسم یادبود، جوایزی را دریافت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه