English

مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان همدان تاکید کرد:

تاثیرگذاری پویش ملی خانه تکانی در مدیریت مصرف آب

مدیر روابط عمومی و دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تولید و پخش 3500 ثانیه برنامه تلویزیونی، موشن گرافی و 2100 ثانیه برنامه رادیویی در راستای آموزش و مدیریت مصرف آب همزمان باجرای پویش ملی خانه تکانی خبر داد.

تاثیرگذاری پویش ملی خانه تکانی در مدیریت مصرف آب

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید عزیزی متواضع؛ مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان همدان ضمن اشاره به اجرای پویش ملی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در استان همدان،گفت: این پویش همزمان با سراسر کشور در استان ما نیز از اوایل اسفند ماه سال گذشته اجرا شد که هدف از اجرای آن ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب به ویژه در روزهای پایانی سال می باشد.

وی با اذعان به اینکه  شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال مجموعه اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد عنوان کرد: به همین منظور با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان، 3500 ثانیه برنامه تلویزیونی در قالب زیرنویس و موشن گرافی های آموزشی نحوه صحیح استفاده از آب تولید و پخش شد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش صدا نیز 2100 ثانیه برنامه رادیویی در قالب برنامه های آموزشی از ابتدای اسفند ما ه و همزمان با ایام خانه تکانی برای مردم خوب استان تولید و پخش شد.

حمید عزیزی متواضع با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان در این ایام از  آموزش همگانی از طریق فضای شهری نیز غافل نشد، گفت: بر همین اساس 800 متر مربع بنر آموزشی چاپ و در اقصی نقاط شهر و استان نصب گردید.

وی ضمن تشکر از هم استانی های عزیزی که در روزهای پایانی سال دقت بیشتری در مصرف آب داشتند، با اشاره به اینکه از اقشار مختلفی نیز در این ایام با راه اندازی پویش مردمی مدیریت مصرف آب در فضای مجازی به کمک ما آمدند اظهارکرد: هنرمندان، شخصیت های برجسته،پزشکان، اصحاب رسانه، ورزشکاران، استان، فعالان فرهنگی و اجتماعی نیز در روزهای پایانی سال با راه اندازی پویش های مردمی، با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف آب در ایام خانه تکانی، به کمبود منابع آب در سالجاری و لزوم حفظ منابع موجود اشاره داشتند که زحمات این عزیزان نیز بسیار موثر و قابل تقدیر می باشد .

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه در سال جدید به دلیل کاهش شدید بارندگی ها، حفظ منابع آبی موجود از الزامات است، خواستار تداوم دقت در مصرف آب  و رعایت موارد مدیریت مصرف شد.

 مدیر روابط عمومی و دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تولید و پخش 3500 ثانیه برنامه تلویزیونی، موشن گرافی و 2100 ثانیه برنامه رادیویی در راستای آموزش و مدیریت مصرف آب همزمان باجرای پویش ملی خانه تکانی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه