English

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد مشهد شد

امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سفر خود به سرخس را با حضور بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز و سپس از بیمارستان لقمان حکیم سرخس بازدید و بخش سی. تی. اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، پس از ورود به مشهد امروز چهارشنبه وارد شهرستان مرزی سرخس شد.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، سفر خود به سرخس را با حضور بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز و سپس از بیمارستان لقمان حکیم سرخس بازدید و بخش سی. تی. اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

محمد رضا رجبی مقدم فرماندار سرخس در حاشیه این بازدید گفت: علاوه بر بازدید از بیمارستان لقمان حکیم سرخس و افتتاح بخش سی. تی. اسکن این بیمارستان، دیدار با ۲ خانواده معظم شهیدان و جانبازان و دیدار چهره به چهره مردمی در فرمانداری و سپس جلسه با معتمدان و ایثارگران شهرستان از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور است.

رجبی مقدم همچنین افزود: تجهیز بخش سی. تی. اسکن بیمارستان لقمان با مشارکت بخش دولتی و آستان قدس رضوی و با هزینه ای افزون بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده است. 

معاون رییس جمهور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردا پنجشنبه نیز به شهرستان فریمان سفر می کند، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، حضور در آیین کلنگ زنی پروژه مسکن ملی ۹۰۰ واحدی فریمان، دیدار مردمی و افتتاح کارخانه پیستون ایران خودرو در شهرک صنعتی کاویان از دیگر برنامه های قاضی زاده در فریمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه