English

رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد مشهد شد

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پس از ورود به مشهد به همراه سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برای بازدید از طرح نیمه تمام تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی در شهرستان قوچان که ۱۲ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد به این شهرستان سفر کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از طرح نیمه تمام تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی در شهرستان قوچان که ۱۲ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد بازدید کرد.

بازدید علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین روز از سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان رضوی و به عنوان نماینده تام الاختیار دولت صورت گرفت.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در این بازدید گفت: این طرح با زیربنای ۶ هکتار که از سال ۱۳۸۸ عملیات اجرایی آن با هدف تولید پساب آغاز شده است.

مهدی اله پور با بیان این که تامین اعتبار مهمترین عامل طولانی شدن مدت اجرای این طرح است ادامه داد: ظرفیت این تصفیه‌خانه تولید ۱۱ میلیون متر مکعب پساب از فاضلاب خانگی طی یک سال است.

وی ادامه داد: تا کنون این طرح ۱۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب داشته است که ۵۰ درصد آن تخصیص یافته و برای تملک زمین، اجرای خط انتقال و حصار کشی هزینه شده است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در این بازدید معاون رییس جمهور در جریان جزئیات اجرای این طرح قرار گرفت و قرار شد بررسی، برآورد و اعتبار سنجی برای اتمام این طرح انجام و پیگیری برای اختصاص اعتبار صورت گیرد.

شرکت در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی با چوخه آلماجق نیز که فروردین ماه امسال با هدف احیای سنت دیرینه برگزاری این مسابقات آغاز شده است، از دیگر برنامه‌های سلاجقه، معاون رییس‌جمهور بود.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، زیارت امامزاده جلیل (ع) و گلباران و غبارروبی مزار شهدای شهرستان قوچان و دیدار با خانواده شهید "غلامرضا عالی شاهی " از جمله برنامه‌های این سفر بود.

بازدید از مجتمع فرهنگی نیمه تمام شهرستان قوچان از دیگر برنامه‌های انجام شده در این سفر بود که نماینده عالی دولت قول پیگیری مشکلات مربوط به آن را داد.

درخواستهای مردمی نیز در قالب تحویل نامه و بیان شفاهی به معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان قوچان ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه