English

محمدحسن درخشان:

ساعت کاری مراکز منتخب کرونا در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد

مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با رعایت دستور‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون با افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا مواجه نشویم.

ساعت کاری مراکز منتخب کرونا در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در خبری اعلام کرد: ساعت کاری مراکز منتخب کرونا در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه است و تغییرات ساعت کاری بستگی به تعداد بیماران مبتلا به کرونا دارد.

درخشان در ادامه این خبر افزود: کماکان با توجه به افزایش نیافتن چشمگیر بیماران مبتلا به کرونا ساعت کاری تغییری نخواهد کرد،  هم اکنون ۴۸ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه به صورت سرپایی در مشهد و دیگر مناطق زیر پوشش به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: همچنین هفت درمانگاه غیر دولتی، همکار با مراکز منتخب تا ساعت ۲۲ در خدمت بیماران مبتلا و یا مشکوک به کروناست.

وی در ادامه یادآور شد: با رعایت دستور‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون با افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا مواجه نشویم.

 درخشان در خاتمه خاطرنشان کرد: در ایام نوروز همه مراکز بهداشتی و خدمات جامع سلامت فعال و به گروه‌های هدف خدمات ارائه می‌دهند و با هدف افزایش پوشش برنامه واکسیناسیون ۲۰۲ مرکز در مناطق زیر پوشش فعال و به گروه‌های هدف خدمات ارائه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه