English

محمد پهلوان:

تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی، هزار و ۶۵ نفر است

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بستری شدگان روزانه کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی روز گذشته، ۲۸۲ نفر گزارش شده است.

تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی، هزار و ۶۵ نفر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: بستری شدن هزار و ۶۵ بیمار کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی که ۲۶۳نفر از این بیماران بد حال و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان تحت درمان هستند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۷۸۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: تعداد بستری شدگان روزانه کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی روز گذشته، ۲۸۲ نفر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: همچنین روزانه حدود ۵۶۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به پزشکان مراکز ۱۶ساعته خدمات سلامت زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند که این میزان روند کاهشی را طی ۱۰روز گذشته داشته است.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تکمیل و پوشش فراگیر واکسیناسیون برای مقابله با کرونا برای پیشگیری از ابتلا و انتقال تاکید داریم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه