English

علی ملااحمدی خبر داد:

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی رسانه ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان و شهدای والامقام رسالت مهم رسانه ملی در برهه کنونی است.

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی ملااحمدی ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: مهمترین رسالت ما ترویج و تبیین فرهنگ و ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدای والامقام، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در جامعه است و رسانه ملی به نوبه خود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: صداوسیمای مرکز اردبیل نیز با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت و تهیه گزارش از مناطق عملیاتی در صدد انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام عنوان کرد و گفت: ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم و این امر می‌تواند در قالب خدمت بی منت به مردم محقق شود.

ملااحمدی از برقراری سه ارتباط زنده تصویری از مناطق عملیاتی توسط صداوسیمای مرکز اردبیل خبر داد و گفت: برنامه مختلفی هم در این راستا تولید و پخش می‌شود.

وی به همراه مسئولان ارشد استانی از یادمان شهدای والامقام در خوزستان و اردوگاه شهید حبیب الهی در اهواز و اردوگاه شهید باکری در خرمشهر و قدمگاه شهدای والامقام در شلمچه بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه