English

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خبرداد:

اسکان بیش از ۴۹ هزار مسافر شب خواب در اصفهان/ باغ فدک میزبان ۱۴۰۰خودرو

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از اسکان 49 هزار و 323 مسافر شب‌خواب در 7 فروردین‌ماه در شهر اصفهان خبر داد.

اسکان بیش از 49 هزار مسافر شب خواب در اصفهان/ باغ فدک میزبان 1400خودرو

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد شفیعی گفت: در هفتمین شب نوروز 1401و یازدهمین شب از آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تعداد 49 هزار و 323  مسافر شب خواب در مراکز اقامتی مشخص شده، اسکان یافتند و همچون شب‌های گذشته هیچ‌گونه مشکلی برای اقامت و اسکان مسافران در اصفهان نداشتیم.

وی افزود: طی دو سال گذشته که شیوع ویروس کرونا نفسِ صنعت گردشگری در جهان را تنگ کرده بود، شهر اصفهان نیز به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در ایران با رکود قابل توجهی در این زمینه مواجه شد، تا آنجا که تصویر این شهر با خیابان‌ها و معابری مملو از گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور پا به نصف‌جهان گذاشته‌اند، از خاطرمان رفته بود.

این مقام مسئول گفت: اما طی روزهای اخیر، با رونق دوباره سفرهای نوروزی، شاهد حضور چشمگیر مسافران از گوشه گوشه کشور در اصفهان زیبا هستیم. کافی است در حوالی هسته مرکزی شهر قدمی بزنیم تا گویش ها و لهجه های متنوع، شیرین و خوش آهنگ مسافران به گوشمان بخورد و از قرار گرفتن در جوار چنین جمعیتی لذت ببریم.

شفیعی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و بر اساس اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمامی مراکز اقامتی شهر ازجمله هتل ها، مهمانپذیرها، مدارس آموزش‌و پرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفتند و مسافران در محل‌های اقامت موردنظرشان اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه باغ فدک در شب گذشته میزبان حدود 1400خودرو بود، تاکید کرد: شب گذشته به جهت برودت و کاهش دمای هوا، درهای تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران نوروزی باز شد و مسافران در شرایط مناسب و در مکان‌های مسقف و با گرمایش مناسب اقامت داشتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از سامانه تلفنی 137 شهرداری اصفهان به عنوان راهی برای اطلاع مسافران از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی یاد کرد و گفت: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در 24 ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه 137تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه