English

رئیس پلیس راهور اصفهان خبر داد:

افزایش ۶۵ درصدی حجم سفرهای ورودی و خروجی به استان اصفهان

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: حجم سفرهای خروجی از استان و ورودی به استان اصفهان بیش از 65 درصد افزایش داشته است.

افزایش 65 درصدی حجم سفرهای ورودی و خروجی به استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به افزایش 65 درصدی سفرهای ورودی و خروجی به شهرهای استان اصفهان، بیان داشت: حجم سنگینی از مسافران نوروزی در شهر های اصفهان مخصوصا کلانشهر اصفهان وارد شده اند که در برخی مناطق مشکل ترافیکی داریم.

وی افزود: از مسافران نوروزی تقاضا می شود حتی الامکان در اولین پارکینگی که مشاهده کردند توقف و اصرار بر اینکه تا نزدیک محلی گردشگری با خودرو بروند را نداشته باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: هسته مرکزی شهر اصفهان با حجم زیادی از تردد روبرو شده ، تقاضا می شود در معابر و کوچه ها پارک نکنند، به صورت دوبل توقف نکنند، از پارک خودروی خود درب منازل شهروندان اصفهان خودداری کنند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: همچنین از شهروندان فهیم اصفهانی تقاضا می شود بامسافران نوروزی تعامل داشته باشند و از تردد به هسته مرکزی شهر مانند خیابان نشاط، خیابان سپه، استانداری و... خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان تاکید کرد: حجم سفرهای ورودی و خروجی به شهرهای استان اصفهان بیش از 65 درصد افزایش یافته است که مشکلات ترافیکی به همراد دارد ، امید است رانندگان عزیز به اعصاب خود مسلط باشند، صبرو حوصله بیشتری داشته باشند و با پلیس همکاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه