English

آیت الله حسینی خراسانی:

یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب وضعیت معیشتی مردم است

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با شناختی که از دولت فعلی داریم، امیدواریم تلخی شرایط موجود به شیرینی بدل شود و معیشت مردم بهبود پیدا کند.

یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب وضعیت معیشتی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود یکی از دغدغه های اصلی را وضعیت معیشتی مردم عنوان کردند، با شناختی که از دولت فعلی داریم، امیدواریم تلخی شرایط موجود به شیرینی بدل شود و معیشت مردم بهبود پیدا کند.

آیت الله حسینی خراسانی این سخنان را در مسجد امام خمینی (ره) شهر بایگ اظهار کرد و ادامه داد: قرن چهاردهم دستخوش حوادث طبیعی دردناکی بود و در پایان این قرن شاهد همه گیر شدن بیماری کرونا در سراسر دنیا بودیم که امیدواریم قرن جدید پایان این بیماری و حاکمیت محبت در جوامع بشری باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: قرن چهاردهم با همه فراز و فرودها را باید قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران دانست و به جرات می توان یکی از اتفاق های مهم این قرن را پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عنوان کرد.

آیت الله حسینی خراسانی به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم در خصوص صنعت ابریشم کشی اشاره کرد و متذکر شد: قول صریح می دهم که منتقل کننده مشکلات این صنف به مسئولان کشوری باشم و امیدوارم مردم بایگ که تولید کننده ابریشم هستند از منافع این تولید نیز بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه