English

علی اصغر حسنی:

بازرسان بهداشت، ۱۹ تن مواد غذایی غیر بهداشتی را کشف و ضبط کردند

مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: به منظور حفظ سلامتی عمومی جامعه بازدید‌های کارشناسان بهداشتی در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود.

بازرسان بهداشت، ۱۹ تن مواد غذایی غیر بهداشتی را کشف و ضبط کردند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: در قالب طرح سلامت نوروزی بیش از ۱۹ تن مواد غذایی غیر بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف و ضبط شد.

حسنی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: فعالیت ویژه بازرسان بهداشت محیط از ۲۶ اسفند در مناطق زیر پوشش این دانشگاه آغاز شده است و تا کنون ۷۴۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این مدت بازدید و ۲۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است.

مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: در این مدت ۲۴۷ مرکز اقامتی نیز مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند که ۵ مرکز به علت تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسنی در خاتمه خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامتی عمومی جامعه بازدید‌های کارشناسان بهداشتی در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موارد را با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه