English

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت تحویل سال جدید

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن سال جدید را به شما مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان رضوی و میلیون‌ها زائر عزیزی که ده‌ها و صد‌ها کیلومتر راه را طی کرده اند تبریک عرض می کنم.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت تحویل سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در پیامی عید نوروز و تحویل سال نو را به زائران و مجاوران بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) تبریک عرض نمودز

متن پیام نوروزی استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است: یا مقلب القلوب والاحوال

نوروز یکی از نماد‌های فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که روح معنویت الهی و شریعت دینی را به آیین کهن ایرانی گره زده و جلوه‌ای بسیار بدیع و دلنشین از بهار طبیعت و بهار جان‌ها را متجلی نموده است.

آنچه از بزرگان دین در قالب عید نوروز به ما به ارث رسیده است حاکی از تبلور روح یکتاپرستی، توکل به خداوند و امید به آینده می‌باشد و از همین رو است که در آغاز سال نو، از " خداوند خالق روز و شب " می‌خواهیم تا در سال پیش رو حال ما را به بهترین احوال متحول فرماید.

استانداری خراسان رضوی به همراه کلیه مدیران و کارکنان خدوم دولت مردمی در استان، از مدتی قبل با راه اندازی و فعالیت شبانه روزی ستاد خدمات سفر، تمامی مساعی خویش را مصروف تامین نیاز‌های ضروری زائران و مجاوران عزیز در ایام تعطیلات نوروز کرده است و امیدوارم که حاصل این تلاش‌ها رفاه و رضایت شما مردم شریف باشد.

اینجانب فرا رسیدن سال جدید را به شما مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان رضوی و میلیون‌ها زائر عزیزی که ده‌ها و صد‌ها کیلومتر راه را طی کرده تا لحظات عید را در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام سپری نمایند؛ تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهترین حال را برای تک تک شما عزیزان در سال جدید مسألت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه