English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

اعلام تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در مشهد مقدس

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: شروع اجرای طرح از روز شنبه لغایت یکشنبه مورخه ۲۹ اسفندماه خواهد بود که این طرح ترافیکی از ساعت ۲۴ مورخه ۲۸ اسفند در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

اعلام تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: اعلام تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در مشهد مقدس .

سرهنگ دهنوی در ادامه این خبر افزود: شروع اجرای طرح از روز شنبه لغایت یکشنبه مورخه ۲۹ اسفندماه خواهد بود که این طرح ترافیکی از ساعت ۲۴ مورخه ۲۸ اسفند در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: توقف وسایط نقلیه در خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس، خیابان شیرازی تا میدان شهدا  تا میدان شهدا، خیابان امام رضا از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج، خیابان طبرسی از تقاطع گمنم تا حرم مطهرممنوع است.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین خیابان نواب صفوی از میدان شهدای گوهرشاد تا حرم مطهر و زیر گذر حرم مطهر و خیابان آیت الله بهجت از تقاطع شهدا تا تقاطع زرینه؛ از ساعت ۲۴ مورخه ۲۸ اسفند ماه لغایت ساعت ۲۲ مورخه ۲۹ اسفند ماه( بعد از تحویل سال ۱۴۰۱) ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: توقف در حریم کلیه تقاطع های موجود در مسیر های اعلامی تا عمق ۵۰ متری ممنوع است.

سرهنگ دهنوی در خاتمه خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم با قانون مداری و پرهیز از خطر، آرامش در سفر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند و نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدودیت های ترافیکی داشته باشند تا نوروزی بدون حادثه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه