English

هادی عطارزاده طوسی:

پیش‌بینی‌شده محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی مشهد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: باتوجه به اینکه لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در ساعت ۱۹ یکشنبه ۲۹ اسفند است، اعمال ممنوعیت رفت‌وآمد از ساعت ۲۴ روز ۲۸ اسفند اجرا می‌شود.

پیش‌بینی‌شده محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی عطارزاده طوسی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی‌شده برای نوروز ۱۴۰۱ باتوجه به حجم ترافیک هسته مرکزی شهر و ساعاتی که احتمال حضور زائران افزایش می‌یابد، خواهد بود.

عطارزاده طوسی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در ساعت ۱۹ یکشنبه ۲۹ اسفند است، اعمال ممنوعیت رفت‌وآمد از ساعت ۲۴ روز ۲۸ اسفند اجرا می‌شود تا پلیس بتواند در این ساعات خیابان‌ها را پاک‌سازی کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: برای اینکه امکان تشرف پیاده به حرم مطهر رضوی فراهم شود، نباید در حاشیه خیابان‌های اطراف خودرویی پارک باشد و معابر باید پاک‌سازی شود.

وی  با اشاره به تمهیدات ترافیکی این ساعات یادآور شد: البته باتوجه به اینکه سامانه حمل ونقل عمومی توقفی ندارد، رفت وآمد این سامانه به احتمال زیاد تا زمان شلوغ نشدن معابر که احتمالا تا پس از نماز ظهر و عصر ۲۹ اسفند است، در معابر هسته مرکزی امکان پذیر خواهد بود.

عطارزاده خاظرنشان کرد: همچنین افرادی که خودروهایشان را در پارکینگ‌های موجود در خیابان‌هایی که محدودیت دارند مانند پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی پارک کرده‌اند، باید خودروشان را تا قبل از ساعت۲۴ روز ۲۸ اسفند خارج کنند، زیرا پس از این ساعت امکان تحویل خودرو وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه