English

حبیب الله سهرابی عنوان کرد؛

امکان راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی در میناب وجود ندارد/ آماده میزبانی از میهمانان نوروزی هستیم

شهردار میناب گفت: به دنبال یک راه‌کار برای استفاده از وسیله‌های حمل و نقل کوچک‌تر هستیم.

امکان راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی در میناب وجود ندارد/ آماده میزبانی از میهمانان نوروزی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حبیب الله سهرابی شهردار میناب در نشست خبری با خبرنگاران گفت: هنوز درگیر مرمت و بازسازی مسائل مرتبط با سیل اخیر هستیم و این مساله دست ما برای اقدامات دیگر بسته است.

سهرابی عنوان کرد: در بودجه سال آینده اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های بلوار امام علی(ع) و بلوار دانشگاه اختصاص یافته است که کار به زودی آغاز خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ۸۳ درصد شهر میناب از آسفالت مطلوب برخوردار نیست و حتی معابر خاکی نیز مناسب نیستند، افزود: آسفالت محلات با اولویت محلات قدیمی آغاز شده است.

شهردار میناب با بیان اینکه اقدامات لازم برای میزبانی از مهمانان در شهر میناب درحال انجام است، گفت: میناب آماده میزبانی از مهمانان نوروزی از سراسر کشور است؛ از بیستم اسفند ماه تا بیستم فروردین ماه شهرداری میناب درحالت آماده‌باش قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه به دلیل بافت قدیمی شهر میناب امکان راه‌اندازی خط اتوبوس رانی در شهر میناب وجود ندارد، اظهار داشت:  در این خصوص به دنبال یک راه‌کار برای استفاده از وسیله‌های حمل و نقل کوچک‌تر هستیم. 

سهرابی گفت: رتبه شهرداری میناب از شهرداری قشم هم پائین تر است و در خصوص ساماندهی تاکسی های دورن شهری و برون شهری نشست هایی در این خصوص برگزار شده است. 

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل در میناب عنوان کرد: بنا به دستور استاندار هرمزگان پنج میلیارد از این اعتبار برای روکش آسفالت سطح شهر اختصاص یافته است چرا که بسیاری از جداول در سطح شهر میناب فرسوده هستند. 

شهردار میناب با بیان اینکه از انتقاد خبرنگاران اصلا ناراحت نمی‌شوم گفت: بسیاری از مشکلات به صورت ریشه‌ای وجود دارد و هم اصحاب رسانه و مردم از این موضوع اطلاع دارند. 

وی در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب در سطح شهر عنوان کرد: بسیاری از سگ های بلاصاحبی که توسط نیروهای شهرداری به صورت زنده‌گیری جمع آوری شده اند دارای صاحب شده‌اند. 

سهرابی در این خصوص افزود: هر شهروندی با ارائه مستندات هر قلاده سگی که به شهرداری تحویل دهد، هدیه صد هزارتومانی دریافت خواهد کرد و در بحث جمع آوری احشام در سطح شهر دستور مقام قضایی صادر شده است تا اطلاع رسانی لازم برای جمع آوری حیوانات توسط مردم انجام شود. 

وی با بیان اینکه در خصوص مدیریت پسماند به دنبال واگذاری این موضوع به بخش خصوصی هستیم، عنوان کرد: در فضای سبز و خدمات شهری نیز به دنبال واگذاری به بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم از حجم کاری مجموعه شهرداری کاسته شود و مدیریت بهتری داشته باشیم. 

شهردار میناب اظهارداشت: هوشمند‌سازی امور شهرداری یکی از اقدامات بسیار مهم است که اقدامات آن توسط یک شرکت دانش بنیان در مرکز استان درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال راه‌اندازی دوربین های کنترل ترافیک در معابر شهری هستیم، گفت: تعداد دست‌اندازها در معابر شهری کاهش خواهد یافت. 

وی در پایان افزود: اگر بخش خصوصی علاقه‌مند به احداث شهربازی باشد مکانی برای راه اندازی شهربازی در نظر گرفته شده است و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه