English

پیش بینی حضور سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی در هرمزگان

استاندار هرمزگان عنوان‌ کرد: هرمزگان در نوروز پیش رو، با خیل عظیمی از مسافران در حدود بین سه تا پنج میلیون نفر روبرو خواهد بود و در این راستا روند اقدامات و نظارت‌ها باید تشدید شود.

پیش بینی حضور سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در رزمایش آغاز طرح ویژه کنترل ترافیک نوروزی در استان هرمزگان اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه آبرو و افتخار برای کشور است و یکی از جاهایی را که خوشبختانه روزانه و هر ساعت می‌توانیم رزم میدانی آن‌ها و توفیق خدمت و شهادت را ببینیم، قطعا نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: اگر در این سال‌ها توفیقی در کاهش تصادفات صورت پذیرفته است، قطعا مرهون زحمات دستگاه‌های ‌های مختلف به ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور و آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌ها است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: فرمانده محترم انتظامی استان هرمزگان همه موضوعات را در بعد تامین امنیت با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کند و من از این بابت قدردان ایشان هستم.

وی گفت: هرمزگان در نوروز پیش رو با خیل عظیمی از مسافران در حدود بین سه تا پنج میلیون نفر روبرو خواهد بود و در این راستا روند اقدامات و نظارت‌ها باید تشدید شود.

دوستی با اشاره به لزوم تلاش در جهت کاهش حوادث جاده‌ای، اظهارداشت: در این راستا هدف مهمی داریم که به دنبال محقق کردن آن هستیم تا بتوانیم 50 درصد حوادث و سوانح جاده‌ای را کاهش دهیم و قطعا همدلی بین دستگاه‌ها نعمتی است که می‌تواند در این راه ما را کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس و نیروی انتظامی خط قرمز ما است و همیشه از این اقتدار دفاع کرده‌ایم، هوشمندسازی پلیس و تجهیز پلیس به ابزار و تجهیزات نوین را دنبال می‌کنیم تا هم نظارت بهتری انجام شود و هم بتوانیم گامی را در جهت داشتن پلیس هوشمند برداریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به پیش بینی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی در هرمزگان از دستگاه‌های فعال در طرح ویژه نوروز که در راستای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند افزود: در این زمینه هماهنگی خوبی میان نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط ایجاد شده و این امر نوید بخش آمادگی کامل برای فراهم کردن بستری مناسب جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان هرمزگان است.

وی عنوان کرد: هموطنان بسیاری از سراسر کشور استان هرمزگان را به عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند و هرمزگان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است.

دوستی همچنین از همه هموطنان درخواست کرد قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص سرعت مجاز را در مسافرت های جاده‌ای خود رعایت کنند تا عید نوروز زیبایی برای همگان رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه