English

استاندار مازندران:

شهرداران، ظرفیت های گردشگری را جدی بگیرند / تکاپو برای تبدیل مازندران به مقصد گردشگری

استاندار مازندران گفت: باید با عزم همگانی برای پایتخت گردشگری شدن مازندران در تکاپو باشیم.

شهرداران، ظرفیت های گردشگری را جدی بگیرند / تکاپو برای تبدیل مازندران به مقصد گردشگری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محممود حسینی پور در جلسه شورای همیاری شهرداری های استان و در جمع شهرداران مازندران اظهار داشت: باید فعالیت مدیران به سازندگی و توسعه در مازندران ختم شود و طبق بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب، برای پایه گذاری تمدن نوین ایرانی و اسلامی در تلاش باشیم.

وی با بیان این که حکومت در ایران بر پایه نظام مردم سالاری دینی استوار است، ادامه داد: ساختن جامعه مطلوب بر اساس این رویکرد از جمله مأموریت های مسئولان است و شهرداران در تحقق این امر نقش شایانی دارند.

استاندار مازندران افزود: شهرداران در ایجاد اِلمان های فرهنگی شهر طیب متناسب با هر بافت و آداب و رسوم می توانند اقدام کنند و می توانیم با رفع مشکلات زیرساختی، شیعیان نقاط مختلف جهان را به مازندران بکشانیم.

وی بیان داشت: مازندران دارای سه فرودگاه و ظرفیت های منحصر به فرد در جذب گردشگر است و باید با عزم همگانی برای پایتخت گردشگری شدن مازندران در تکاپو باشیم.

حسینی پور تصریح کرد: بر ما واجب است و مسئولیت داریم که هیچ مسافری در خیابان ها نخوابد و شهرداران نباید بی تفاوت از چادرنشینی مسافران بگذرند و باید حداقل امکانات را برای هموطنان فراهم کنند.

وی بیان داشت: آموختن شیوه علمی و استفاده از ابزارهای به روز پیش‌نیاز توسعه شهرهای استان است و شهرداران در مسیر عمرانی و آبادانی در نقاط مختلف شهری با یکدیگر رقابت کنند و مسابقه بدهند.

استاندار  مازندران گفت: باید شهرداران به سمت شهر هوشمند حرکت کنند و دانش آموختگان دانشگاهی و زیرساخت ها برای اجرای این طرح فراهم است.

وی با بیان این که شهرداران در ماه های گذشته در اجرای دستور جمع آوری زباله در اطراف شهرهای استان خوش درخشیدند، اظهار داشت: این رویکرد اساسی برای حفظ محیط زیست نباید متوقف شد و به صورت مستمر باید ادامه یابد.

این مسئول ابراز داشت: در عید نوروز پیش رو با انفجار جمعیت و حضور قابل توجه گردشگران و مسافران در استان مازندران مواجه خواهند شد و شهرداران از هم اکنون نسبت به اجرای کار فرهنگی نریختن زباله و آراستگی شهرها اقدام کنند.

وی ادامه داد: استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری باید همیشه زیرساخت مناسب برای پذیرایی از گردشگران را داشته باشد.

حسینی پور عنوان داشت: باید کار فرهنگی در کنار کار اجرایی نریختن زباله در استان تقویت شود و به معنای واقعی مازندران را به (شهر طبیعت پاک) در آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه