English

سیاوش محمدی خبر داد:

ورود سامانه بارشی از فردا به استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی از عصر فردا بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد.

ورود سامانه بارشی از فردا به استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز تا ظهر فردا (جمعه ۶ اسفند) شرایط جوی پایدار بوده و ضمن صاف بودن آسمان، وزش باد ملایم و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: از حوالی ظهر فردا سرعت وزش باد افزایش یافته و در برخی از مناطق بویژه در مناطق مرکزی با سرعت تند تا نسبتاً شدید انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: ضمن تداوم وزش باد، از عصر فردا با ورود سامانه بارشی به استان اردبیل، آسمان ابری شده و در برخی مناطق بارش باران (گاهی بصورت رگبار بارن) آغاز می شود.

محمدی بیان کرد: این سامانه بارشی تا عصر یکشنبه هفته آینده در استان اردبیل فعال خواهد بود و طی این مدت آسمان غالباً نیمه ابری تا ابری گاهی توام با بارش باران و برف پیش بینی می شود.

وی می گوید: تمرکز بارش ها در مناطق جنوبی و نواحی منتهی به کوهستان سبلان می باشد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز شنبه (۷ اسفند) به دلیل کاهش نسبی دمای هوا در مناطق کوهستانی (بویژه ارتفاعات سبلان) و بخش هایی از جنوب استان (بویژه شهرستان خلخال و کوه های باغرو) بارش برف را شاهد خواهیم بود.

به گفته محمدی با خروج این سامانه از استان اردبیل، روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه