English

علیرضا رئیسی:

مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای جانبازان و معلولان ضروری است

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای تردد جانبازان و افراد معلول در این شهرستان ضروری است، گفت: ادارات و نهادهای دولتی، بانک ها و غیره موظف هستند بستری مناسب برای تردد معلولان،افراد روشندل و جانبازان جنگ تحمیلی فراهم کنند تا بتوانند به راحتی تردد کنند.

مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای جانبازان و معلولان ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام علیرضا رئیسی درجلسه کمیته مناسب سازی تسهیل تردد جانبازان و معلولین و افراد ناتوان و روشندلان این شهرستان اظهار داشت: مناسب سازی محیط برای همه افراد جامعه بخصوص جانبازان، معلولان و افراد روشندل می بایست مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

 فرماندار سیروان افزود: معلولان، افراد روشندل و جانبازان جنگ تحمیلی همچون دیگر افراد جامعه نیازمندی‌هایی دارند که باید انجام دهند که نامناسب بودن زیرساخت‌ها باعث سلب استقلال و اعتماد به نفس آنان می شود که می بایست به این موضوع مهم توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی محیط برای دسترسی‌ پذیری معلولان، روشندلان ، جانبازان و افراد ناتوان به خدمات هستند،تصریح کرد: مناسب سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی، ورزشی و غیره از حقوق معلولان است که می بایست متناسب با وضعیت جسمی آنان طراحی شود تا بتوانند از حقوق خود بهره مند شوند.

رئیسی با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر و اماکن از مطالبه‌های بحق و قانونی معلولان ، جانبازان ، روشندلان و افراد ناتوان جامعه است که باید به درستی به آن پرداخته شود، خاطرنشان کرد: برخی از دستگاههای اجرای برای رفع این مشکلات اقدامات خوبی انجام داده ولی کافی نیست، انتظار می رود برای رفع نیازهای این عزیزان چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری، سازمان نظام مهندسی، بنیاد مسکن ومسکن وشهرسازی و دیگر دستگاههای مرتبط در حین صدور مجوز و پروانه می بایست به این موضوع مهم توجه داشته باشند،گفت: رفع مشکلات این قشر از جامعه از دغدغه های مسئولان است که امیدوارم این مهم هرچه سریعتر اجرایی شود تا تا نیازهای اولیه آنان برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه