English

استاندار ایلام:

تامین مسکن ایثارگران در اولویت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد

استاندار ایلام گفت: به منظور رفع محدودیت های تامین مسکن ایثارگران استان ایلام، باید سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تسهیلات بیشتری پرداخت نماید.

تامین مسکن ایثارگران در اولویت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خانواده های شهدا ، جانبازان  و ایثارگران در دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن متحمل سختی های بسیاری شدند و بی شک خدمت به این قشر از توفیقات الهی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و جانبازان است که از جان خویش گذشتند تا امنیت و آسایش این مرز و بوم حفظ شود  خاطرنشان کرد: باید تلاش شود خدمات دهی به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر مطلوب­تر شود.

بهرام نیا با اشاره به لزوم افزایش اعتبارات و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جامعه ایثارگری در استان شد اضافه کرد: تامین مسکن این اقشار یکی از اولویت­هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد اما متاسفانه جهت احداث واحدهای مسکونی جامعه ایثارگران استان محدودیت هایی وجود دارد و نیاز است سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تحقق این مهم تسهیلات بیشتری پرداخت نماید.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به جانبازان معسر و فاقد درآمد و خانواده های آنان شد و گفت: باید با جدیت تمام در راستای رفع مشکلات خانوده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران اقدام شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه