English

تقدیسی:

آمار خودکشی با سایر جرایم و آسیب ها ارتباط دارد

سرپرست اداره و اعضای ستاد ساماندهی و کارشناسان امور جوانان در مشکین شهر گفت: آمار خودکشی معمولا با سایر جرایم و آسیب ها ارتباط پیدا می‌کند، به طوری که در میان گروه‌های مبتلا به اعتیاد خودکشی بیشتر دیده می‌شود.

آمار خودکشی با سایر جرایم و آسیب ها ارتباط دارد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، تقدیسی سرپرست اداره و اعضای ستاد ساماندهی و کارشناسان امور جوانان در مشکین شهر اظهار داشت: خودکشی هر چند در وهله اول یک مشکل فردی به شمار می‌رود ولی از آنجایی که فرد در اجتماع زندگی می‌کند و تأثیرات متقابلی همواره بین آنها برقرار است، به عنوان یک معضل اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: آمار خودکشی معمولا با سایر جرایم و آسیب ها ارتباط پیدا می‌کند، به طوری که در میان گروه‌های مبتلا به اعتیاد خودکشی بیشتر دیده می‌شود.
 
سرپرست اداره و اعضای ستاد ساماندهی و کارشناسان امور جوانان در مش گفت: در آسیب‌های مربوط به انحرافات جسمانی بویژه در میان قربانیان این انحراف خودکشی پدیده شایعی است. در میان بیماران روانی بویژه افسردگی‌های شدید نیز اغلب خودکشی مسأله قابل توجهی است.
 
درادامه ایرانخواه کارشناس امور جوانان گفت: ارائه راهکارهای مناسب در بررسی مشکلات گروه‌های در معرض خطر مثل معتادین و خانواده‌های آنها، بیماران روانی و خانواده‌های آنان، خانواده‌های نابسامان آموزش‌های فردی در مواجهه با تغییرات اساسی روش‌هایی سودمند خواهد بود.

عبادالله زاده کارشناس امور جوانان افزود: در این بین توجه به گروه‌های سنی، نوجوانان وجوانان در معرض خطر بیشتری هستند و خودکشی در میان آنها رواج بیشتری نسبت به سایر گروه‌های سنی دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه