English

محمد داورزنی:

اولویت‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار بیان کرد: تسهیلات اشتغال مددجویان از چهار ردیف تبصره ۱۶ و ۱۸ بانک ها، صندوق امداد ولایت و سامانه کار تامین و به متقاضیان کسب و کار پرداخت می شود.

اولویت‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد داورزنی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در خبری اعلام کرد: با پرداخت ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال برای ۶۲۲ مددجوی زیرپوشش این نهاد شغل ایجاد شده است.

داورزنی در ادامه این خبر اظهار کرد: تسهیلات اشتغالزایی این نهاد در حوزه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در ادامه تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است و امسال ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد در شهرستان سبزوار اختصاص یافته است.

وی همچنین یادآوری کرد: تسهیلات اشتغال مددجویان از چهار ردیف تبصره ۱۶ و ۱۸ بانک ها، صندوق امداد ولایت و سامانه کار تامین و به متقاضیان کسب و کار پرداخت می شود.

داورزنی در خاتمه خاطرنشان کرد: پارسال نیز با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای بیش از ۴۰۰ مددجوی این نهاد در حوزه های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی شغل ایجاد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه