English

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) در کرمانشاه به:

تا پایان سال ۵۳ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اهدا می‌شود

قائم مقام رییس کمیته امداد امام (ره)گفت: کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا کرده و تا پایان امسال ۲۰ هزار جهیزیه دیگر هدیه می‌شود.

تا پایان سال ۵۳ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت محمد باقر (ع) با تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کمیته امداد به عنوان اولین نهاد برخاسته از انقلاب در راستای خدمت به همین مردم توسط حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و بر همین اساس است ۱۲۰ نوع خدمت به مردم به ویژه برای مددجویان کمیته امداد تعریف گشت و امروز بیشتر از هر زمان دیگری باید به مددجویان و خانوارهای کم برخوردار جامعه توجه شود و باید در این راستا تلاش بیشتری کنیم.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام (ره) کشور در ادامه کمک به کسب روزی حلال و زندگی پاک مددجویان را در راس برنامه این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: به همین خاطر اشتغال، تامین جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک جوانان و همچنین تهیه مسکن در راس برنامه های کمیته امداد با هم افزایی دیگر نهاد و دستگاه هایی اجرایی است.

خاکسار اعلام داشت: کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۰ هزار شغل برای افراد جویای کار ایجاد کرده و امیدواریم تا پایان سال با برنامه های که در دست اجرا است این تعداد افزایش یابد.

وی همچنین افزود: کمیته امداد انشاالله برای سال آینده با تعاملی که با دولت خدمتگزار دارد، ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را تعهد و برنامه ریزی کرده است.

خاکسار همچنین اظهار کرد: کمیته امداد با تعامل دولت ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی یعنی هر سال ۹۰ هزار واحد را نیز تعهد کرده است.

وی تهیه جهیزیه برای زوج های جوان را با مشارکت خیرین یکی دیگر از وظایف اصلی کمیته امداد علاوه بر خدمات درمانی، فرهنگی ، تحصیلی و معیشتی عنوان کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ هزار جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد توزیع شده و تا پایان سال ۲۰ هزار سری جهیزیه دیگر به زوج های جوان با کمک خیرین اهدا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه