English

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

مناطق کم برخوردار بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال است

مدیرکل کمیته امداد استان قم مناطق کم برخوردار را بدلیل داشتن نیروی با استعداد و ارزان بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به به این مناطق شد.

مناطق کم برخوردار بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به ضرورت حفظ کرامت افراد و جامعه در رسانه ها گفت: فرهنگسازی امور خیر یکی از رسالت های صدا و سیما و کمیته امداد است که باید جدی گرفته شود و برای آن برنامه ریزی

وی با بیان اینکه در تبلیغات رسانه باید قدرت تلاش و انگیزه اشتغال مضاعف شود تصریح کرد: مناطق کم برخوردار با داشتن نیروی اشتغال ارزان و با استعداد بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال و کار در کشور است.

مسعودیان با تأکید بر اینکه برای خشکاندان ریشه فقر، باید منابع خیران به سمت اقدامات زیربنایی سوق داده شود افزود: مشاوره اشتغال برای همه مزدوجین، مستعدین کار و دانشجویان یکی از راهکارهای فراگیر کردن کسب و کار در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد مشاغل دانش بنیان با پیوست فرهنگی را خاطر نشان و اظهار کرد: پیوست رسانه ای مستمر نیز می تواند نگرش مردم و مخاطبان را نسبت به کمیته امداد و امور خیر تغییر دهد.

حجه الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این دیدار با اشاره به آموزه های دینی در زمان ظهور حضرت ولیعصر (عج) گفت: برای زمینه سازی یک جامعه آرمانی  باید تلاش کنیم دهندگان وجوهات بیشتر و گیرندگان صدقات کمتر شوند.

وی با اشاره به فقر فرهنگی موجود در جامعه هدف نهادهای حمایتی تأکید کرد: فرهنگسازی در کارهای جهادی و امدادی از موضوعات مهمی است که باید در گام دوم انقلاب جدی گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه