English

با هم افزایی کمیته امداد و بانک ملی استان قم:

۸۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان قم اهدا شد

با مشارکت و هم افزایی کمیته امداد و اداره امور شعب بانک ملی استان قم و با همکاری آموزش و پرورش استان 83 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

83 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان قم اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان راد ، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی خانواده های تحت حمایت، هدف متعالی این نهاد است گفت: رویکرد برنامه های ما در استان قم کاملا فرهنگی است و یکی از مسیرهای توانمندسازی توجه به همین مسائل است.

وی با اظهار تأسف از اینکه هنوز هم 200 دانش آموز تحت حمایت فاقد امکانات تحصیلی مناسب و به روز هستند تصریح کرد: برای من قابل قبول نیست که دانش آموزی در این استان ابزار و امکانات تحصیلی نداشته باشد.

مسعودیان راد با تقدیر از بانک ملی در این اقدام خیرخواهانه خواستار مشارکت خیران و بانک های خیراندیش در تأمین ابزار تحصیلی الکترونیک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تغییر شیوه های آموزشی بدلیل شیوع کرونا تأکید کرد: تأمین امکانات آموزشی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان باید به یک نهضت عمومی در کشور تبدیل شود تا کسی برای ادامه تحصیل مشکل نرم افزاری نداشته باشد.

وی ادامه داد: در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد، گنجینه های بزرگ و گوهرهای نایابی وجود دارند که ان شاءالله با دید و همت بلند خود، آینده کشور را به دست خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خطاب به دانش آموزانی که تبلت دریافت کردند گفت: برای اینکه شکر این نعمت را بجا آورید باید از این تبلت ها خوب استفاده کنید و خوب درس بخوانید تا آینده ساز این مملکت باشید.

در این مراسم حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز هم افزایی کمک های مردم، خیران و سازمانها برای تأمین ملزومات آموزشی الکترونیک و مجازی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را بسیار کارگشا دانست و در این زمینه قول همکاری داد.

سید مسعود موسوی مطلق، معاون منابع انسانی اداره امور شعب بانک ملی استان قم نیز بیان کرد: بانک ملی به عنوان خدمتگزار همیشگی مردم همواره در این امور خیر مشارکت داشته و برای کمک به تأمین هزینه های ازدواج، اشتغال و درمان نیازمندان در کنار نهادهای حمایتی بوده است.

در پایان مراسم دانش آموزان با چهره هایی شاد و خوشحال، هدایای آموزشی خود را دریافت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه