English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس خبر داد:

زخمی شدن فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: حمله متصرف غیرقانونی اراضی ملی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس را روانه بیمارستان کرد.

زخمی شدن فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، هادی بزرگی با اعلام این خبر اظهار داشت: «خداپناه نعیمایی» فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس روز گذشته پس از تخریب سرای دامداری غیرمجاز در راستای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت به اتفاق نیروهای یگان حفاظت در منطقه جنگلی پلهم کوتی از سوی متجاوز از ناحیه سر به شدت آسیب دید.

هادی بزرگی ادامه داد: در این تعرض فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس از  ناحیه سر به شدت آسیب دید و به کما رفت که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی حدود چهار ساعت در حالت بیهوشی در بخش مراقبت ویژه بیمارستان تأمین اجتماعی بسر برد که با تلاش کادر درمان این بیمارستان به هوش آمد ولی قدرت تکلم و حرکتی وی با اختلال مواجه است.

زخمی شدن فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس بر ضرورت حمایت از یگان حفاظت در برخورد قانونی با متخلفان تأکید کرد و افزود: تلاش برای دستگیری ضارب متخلف منابع طبیعی از سوی مراجع انتظامی و قضایی ادامه دارد.

وی بیان داشت: منابع طبیعی با تمام توان با بروز پدیده زمین خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف عرصه های جنگلی و مرتعی مقابله خواهد کرد و مردم نیز  هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع را با شماره بدون پیش شماره 1504 و 139 در هر ساعت از شبانه روز به یگان حفاظت و منابع طبیعی اطلاع دهند.

یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در سالجاری 100 فقره به مساحت حدود 195 هزار متر مربع تاکنون رفع تصرف اراضی ملی انجام داده اند و همچنین 37 خودرو نیز از قاچاقچیان چوب را با حجم 391 متر مکعب چوب آلات کشف و ضبط کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه