English

اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد؛

وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس/ مواج شدن دریا

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس، بخش هایی از تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج خواهد شد، بنابراین، توصیه می شود تمهیدات لازم در این خصوص، صورت پذیرد.

وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس/ مواج شدن دریا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس، بخش هایی از تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج خواهد شد، بنابراین، توصیه می شود تمهیدات لازم در این خصوص، صورت پذیرد.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، ساعات صبح تا ظهر پنجشنبه، در مناطق مرکزی استان، شمال تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی پدیده غالب خواهد بود و دریا متلاطم خواهد شد و در روز جمعه به طور کلی شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی پیش بینی می شود.
لازم به ذکر است از روز شنبه، شانزدهم بهمن ماه تا اواسط هفته آینده افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی برروی مناطق دریایی جنوب کشور پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج خواهد شد.
در همین حال اداره کل هواشناسی اعلام کرد: طی این مدت در نواحی دور از ساحل و سایر نقاط استان، شرایط جوی آرامی حاکم خواهد بود و از نظر دمایی، نوسانات دمایی تغییرات 1 تا 3 درجه ای خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه