English

نسل جوان نباید نسبت به آینده کشور ناامید باشند

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: ناامید کردن ملت ایران؛ به ویژه نسل جوان از آینده کشور و کارآمدی نظام اسلامی مهم‌ترین راهبرد دشمنان در دوران چهل سالگی انقلاب است.

نسل جوان نباید نسبت به آینده کشور ناامید باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم‌‌، مهدی کبیری‌پور در جمع خبرنگاران، ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و افزود: بعد سیاسی اسلام ناب در عصر جاهلیت مدرن و استعمار فرانو در دهه فجر تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه دهه‌ای که با تحقق آن نظام سلطه رویای استیلای بی‌چون و چرای خود بر گرده بشریت ظلمت زده را بر باد می‌دید دهه فجر است، اظهار داشت: به همین دلیل است که استعمار تنها راه نجات آئین ظالمانه و شرک‌آلود خود را دشمنی با انقلاب اسلامی و از بین بردن آن می‌بیند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به اینکه ناامید کردن ملت ایران؛ بویژه نسل جوان از آینده کشور و کارآمدی نظام اسلامی مهم‌ترین راهبرد دشمنان در دوران چهل سالگی انقلاب است، افزود: برای حرکت پرشتاب جوانان به سمت پیشرفت و آبادانی دین و دنیا همه‌ دلسوزان نظام به طور ویژه مسئولین و دولتمردان وظیفه دارند با بیان دستاوردهای انقلاب و نقاط امیدبخش در حوزه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و... چراغ راه آن‌ها باشند؛ و میسر بودن این امر با حضور آنان در بین مردم و گفت‌وگوی چهره به چهره با ایشان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، با توجه به ضعف سواد رسانه در بین اغلب مردم، دشمنان نظام اسلامی با تمسک بر جادوی رسانه و روایت سازی‌های جعلی، قصد تطهیر خاندان منحوس پهلوی را دارند و تا حدودی پیش رفته‌اند، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: "حفظ انقلاب از اوجب واجبات است" درنتیجه رسانه‌های ملی باید در این عرصه احساس مسئولیت کنند و در راستای زنده‌ نگه داشتن امید در جامعه تلاش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه