English

یعقوبعلی نظری:

دهه فجر فرصتی برای آشنایی جوانان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تمامی مناسبت‌های دینی، مذهبی و انقلابی ما یک فرصت هستند و باید آنچه را که وظیفه داریم با استفاده از این فرصت‌ها انجام دهیم.

دهه فجر فرصتی برای آشنایی جوانان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید بر اساس حرکت‌ها و پیشنهاد‌های مردم تدوین گردد تا ماهیت انقلاب که بر ۲ رکن اسلام و مردم استوار است به مرحله ظهور و بروز برسد.

نظری در ادامه این سخنان اضافه کرد: کلانشهر مشهد یکی از کانون‌های اصلی اجتماعات مردمی و مبارزه علیه رژیم ستمشاهی بود که با حضور گسترده اهالی این خطه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

استاندار خراسان رضوی همچنین در مورد این مناسبتها اظهار کرد: تمامی مناسبت‌های دینی، مذهبی و انقلابی ما یک فرصت هستند و باید آنچه را که وظیفه داریم با استفاده از این فرصت‌ها انجام دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی آحاد مردم، این مهم را محقق کردند و همه ما وظیفه زمینه سازی و امکان سازی برای حرکت‌های مردمی را داریم و در دهه مبارک فجر، انسجام عملی خود را به رخ جهانیان می‌کشیم.

نظری در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: در تبیین دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی نباید غفلت کنیم و دهه مبارک فجر فرصتی است که به این امر بپردازیم تا جوانان و نسل‌های جدید با این دستاورد‌ها آشنا شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه