English

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

حضور یک درصد دانشمندان جهان در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: یک درصد دانشمندان جهان در خراسان رضوی هستند، اما آنطور که باید معرفی نشدند و باید بنیاد نخبگان استان در این مسیر تلاشی ویژه داشته باشد.

حضور یک درصد دانشمندان جهان در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بیش از یک درصد نخبگان و دانمندان جهان در خراسان رضوی هستند.

 علیرضا رشیدیان در آئین تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی اظهار کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصتی ویژه برای یادآوری ایمان به خدا و کلام گوهر بار (ما می‌توانیم) حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی در مسیر حرکتی ما داشت و ایرانی در مسیر بالندگی تلاش می‌کند معتقدیم که رقابت انتخاباتی باید رقابتی در مسیر آبادانی کشور باشد.

نخبگان

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نخبگان خراسان رضوی توفیق همجواری با عالم آل محمد(ص) را دارند و باید نگاهی امام رضایی در این نخبگان باشد که الحمدلله هست.

 مشکلات جامعه با ایده های نخبگان قابل حل است 

رشیدیان با اشاره به اینکه مشکلات موجود در زندگی شهری ما مسائل و مشکلاتی را ایجاد می‌کند، اضافه کرد: این مشکلات با افکار و ایده‌های سازنده نخبگان قابل حل است و باید در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها نخبه‌پروری کنیم و معتقد بر این عقیده هستیم که تعداد نخبگان استان بیشتر از ۱۴۵۰ نفر اعلام شده بوده است.

وی تاکید کرد: شوراهای نخبگانی استان در تخصص‌های مختلف فعال است و از تجربیات این نخبگان در عرصه‌های مختلف در مسیر پیشرفت بهره‌مند می‌شویم.

استاندار خراسان رضوی به عدم معرفی درست‌ نخبگان استان اشاره کرد و گفت: یک درصد دانشمندان جهان در خراسان رضوی هستند، اما آنطور که باید معرفی نشدند و باید بنیاد نخبگان استان در این مسیر تلاشی ویژه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه