English

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را به همه‌ی بانوان بالاخص بانوان فعال در حوزه راه و شهرسازی تبریک و تهنیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نامگذاری خجسته سالروز ولادت با سعادت کوثر قرآن، قله رفیع فضائل، حضرت فاطمه زهرا(س) به نام روز زن و بزرگداشت مقام مادر برای تمام زنان و مادرانی است که در نهایت کمال اوج مقام بوده‌اند و در نقش دختر، مادر و همسر، معیاری کامل به شمار می‌روند. 

بی شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی بی بدیل و لایق تحسین بوده و هست. 

اینجانب سالروز میلاد تفسیر کوثر و عصاره خلقت، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن را به تمامی مادران  و بانوان فداکار و نجیب ایرانی، به ویژه بانوان گرانقدر، پرصلابت، زحمتکش وافتخار آفرین شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان که در عرصه‌های مختلف، منشاء خدمات و برکات مهم و موثری در نیل به اهداف سازمانی بوده و درمسیراعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام‌های مثبت، ارزنده وموثری برداشته‌اند تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان وخانواده محترمشان سلامتی، سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسئلت دارم.  

همچنین تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را بر تمامی ایرانیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه