English

معاون پارلمانی رییس جمهور وارد مشهد شد

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور به منظور بازدید از محور شادمهر- کاشمر و خلیل آباد- بردسکن، حضور در نشست با نخبگان و فرهیختگان و نیز دیدار با روحانیان به مشهد سفر کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور به منظور سفر به چند شهرستان خراسان رضوی، ظهر روز پنجشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

محمد حسینی در بدو ورود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مورد استقبال مرتضی دهقانی محمدآبادی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی و حجت الاسلام جواد نیک‌بین رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

شایان ذکر است که: معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر دوروزه خود به استان خراسان رضوی به شهرستان های بردسکن، کاشمر و گناباد سفر خواهد کرد.

لازم بذکر است: بازدید از محور شادمهر- کاشمر، بازدید از محور خلیل آباد- بردسکن، حضور در نشست با نخبگان و فرهیختگان و نیز دیدار با روحانیان از جمله برنامه‌های روز پنجشنبه معاون رییس جمهور در سفر به شهرستان بردسکن عنوان شده است.

معاون رییس جمهور همچنین در روز جمعه با فرهیختگان، نخبگان و فعالان اقتصادی شهرستان کاشمر جلسه دارد.

همچنین وی ظهر روز جمعه نیز با سفر به شهرستان گناباد، در جمع نمازگزاران جمعه این شهر سخنرانی کرده و با دانشگاهیان و نخبگان این شهرستان دیدار خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه