English

مدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی فردا تعطیل هستند؟

به‌دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شد.

مدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی فردا تعطیل هستند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، به‌دنبال بارش سنگین برف ، کولاک و برودت شدید هوافردا یکشنبه 26 دی ماه در نظرکهریزی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شدو  تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمون ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی و در شهر قره آغاج مدارس استثنایی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در شهرستان مرند کلیه مدارس در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنایی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه دایر خواهد بود.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شدو  تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در ورزقان نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر ورزقان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

گفتنی است آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم‌بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به‌طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

این استان همواره تحت تأثیر بادهای سرد شمالی و سیبری و بادهای مرطوب دریای سیاه و مدیترانه و اقیانوس اطلس همچنین بادهای محلی متأثر از کوهستان‌های سبلان در شرق، سهند در غرب و جنوب غربی، رشته کوه‌های قره داغ در شمال، رشته کوه‌های تخت سلیمان و اربط در جنوب، ارتفاعات بزقوش در جنوب شرق و قوشاداغ در شمال شرق استان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه