English

قاسمعلی خدابنده:

اومیکرون باعث تعطیلی مراکز آموزشی خراسان رضوی شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به افزایش نگرانی از شیوع سویه "اومیکرون"، تعطیلی مهدهای کودک‌، مراکز پیش‌ دبستانی‌ و مدارس استثنایی در جلسه اضطراری تصویب شد.

اومیکرون باعث تعطیلی مراکز آموزشی خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: با توجه به افزایش نگرانی‌ها از شیوع سویه اومیکرون ، بحث تعطیلی مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس استثنایی در جلسه اضطراری استانی ستاد مقابله با کرونا مطرح شد و بنا بر مصوبه این ستاد، از روز شنبه چهارم دی ماه کلیه مراکز عنوان شده تعطیل خواهد بود.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه کرد: آموزش‌ها در این مراکز به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد کرد. فعلا روند آموزش در سایر مدارس طبق روال قبل ادامه پیدا خواهد کرد، در عین حال بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در مدارس تشدید خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: با توجه به افزایش نگرانی از شیوع سویه "اومیکرون"، تعطیلی مهدهای کودک‌، مراکز پیش‌ دبستانی‌ و مدارس استثنایی در جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و تعطیلی آموزش حضوری این مراکز از روز شنبه تا اطلاع ثانوی به تصویب رسید.

خدابنده در خاتمه این خبر  و در مورد تعطیلی مدارس خاطرنشان کرد و افزود: در زمینه فعالیت سایر مدارس در صورت ایجاد هرگونه شرایط جدید تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه