English

در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی؛

تعطیلی مدارس و اصناف متخلف در رودان

فرماندار رودان گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، مدارس متخلف تعطیل خواهد شد و با ساده انگاری قطعا دچار یک فاجعه در شیوه ویروس کرونا خواهیم شد.

تعطیلی مدارس و اصناف متخلف در رودان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی غلامپور فرماندار رودان در جلسه ستاد کرونا شهرستان رودان اظهار کرد: رودان همچنان در وضعیت آبی است، این نشان از میزان رعایت بالا پروتکل های بهداشتی در شهرستان است.

وی با تقدیر از رعایت بسیار خوب دستور العمل ها در مراسمات ایام فاطمیه گفت: این امر بسیار خوب مدیریت شده  و ایام فاطمیه یکی از مناسبت های مهم مردم بوده که همه ساله برنامه‌های وسیعی به این مناسبت در شهرستان داشتیم.

غلامپور با هشدار نسبت به برگزاری جشن های عروسی در سطح شهرستان تصریح کرد: قطعا با برگزار کنندگان این مراسمات برخورد قانونی خواهد شد و باید همه تجمعات در سطح شهرستان کنترل شده باشد.

فرماندار رودان خواستار ورود بخشداران در رصد و نظارت پروتکل های بهداشتی در سطح روستاها شد و گفت: باید با نظارت دقیق پیشگیری های لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از امروز یکم بهمن ماه تاکید کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، مدارس متخلف تعطیل خواهد شد و با ساده انگاری قطعا دچار یک فاجعه در شیوه ویروس کرونا خواهیم شد.

غلامپور خواستار مشارکت تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در ستاد کرونا شهرستان شد و خاطر نشان کرد: قطعا با ایده و نظرات خلاقانه به بهبود روز افزون شرایط کرونا در شهرستان کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی