English

کاهش مقصد سفرهای ریلی از مشهد به دیگر استانها

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان بیان کرد: البته روند تغییر مقاصد سفر از مبدا مشهد در ماه‌های گذشته روی داده است و اطلاعی از دلیل اتخاذ این تصمیم در مرکز نداریم.

کاهش مقصد سفرهای ریلی از مشهد به دیگر استانها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد معراجی‌فر مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان در خبری اعلام کرد: پیش از این پیش‌فروش بلیت قطار‌ مسافربری از مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان صورت می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۶ شهر و مرکز استان کاهش یافته است.

معراجی فر در ادامه این خبر اضافه کرد: البته روند تغییر مقاصد سفر از مبدا مشهد در ماه‌های گذشته روی داده است و اطلاعی از دلیل اتخاذ این تصمیم در مرکز نداریم.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان همچنین افزود: بر اساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ دیماه، برای تمام مسیر‌ها به غیر از مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس، از طریق درگاه‌های اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به طور حضوری در سراسر کشور آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش‌فروش بلیت مسیر‌های تهران-مشهد، تهران- طبس، تهران- خواف و بر عکس از ساعت ۱۴ چهارشنبه - امروز- انجام شد، و از آنجا که تصمیم گیری در این خصوص در تهران صورت گرفته است اطلاعی درباره علت متفاوت بودن زمان پیش فروش بلیت در مسیر مشهد- تهران نداریم.

معراجی فر در خاتمه یادآور شد: ۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه