English

جشنواره مردمی عمار، رسانه همه مردم است

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان یزد گفت: در این دوره اثر برگزیده جشنواره را مردم انتخاب می کنند و حتی نوع جایزه نیز با نظر مردم مشخص می شود.

جشنواره مردمی عمار، رسانه همه مردم است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حدادزاده دبیر جشنواره مردمی عمار استان یزد با بیان اینکه دستیابی به عدالت رسانه ای و احیای هویت های فراموش شده ملی مردمی انقلاب اسلامی ایران از اهداف جشنواره مردمی عمار است، گفت: همه مردم ایران باید به یک اندازه از امکانات رسانه‌ای به خصوص سینما برخوردار باشند و حرف همه مردم حتی از دور افتاده ترین روستاها نیز باید در رسانه ها منعکس شود.

وی افزود: علاوه بر فراخوان انتخاب جایزه مردمی دارالعباده، به جذاب ترین و بکرترین سوژه های ارسال شده به فراخوان نیز جایزه تعلق می گیرد.

حدادزاده پیرامون فراخوان های این دوره از جشنواره عمار افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار در شهر یزد با هدف ایجاد عدالت رسانه ای و ترسیم دورنمای هویت دارالعباده از نگاه مردم یزد برگزار می گردد. در همین راستا و در جهت مشارکت مردم در این رویداد فرهنگی و هویتی ما فراخوان سوژه یابی عمار را منتشر کرده ایم که بر اساس آن از مردم می خواهیم تا سوژه هایی را که در اطراف خود می بینند و دارای جذابیت، تازگی و بکر بودن می باشند را برای ما ارسال کنند. به سه سوژه برگزیده با نظر هیئت داوران جایزه ویژه بهترین پژوهش تعلق می گیرد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان یزد با بیان اینکه اساس جشنواره عمار و جوایز آن به نظر مردم بستگی دارد گفت: علاوه بر فراخوان معرفی سوژه، ما یک فراخوان انتخاب جایزه تحت عنوان "جایزه مردمی دارالعباده" هم داریم. در این فراخوان از مردم می خواهیم نوع جایزه ای که قرار است به اثر برگزیده مردمی تعلق بگیرد را مشخص کنند. این جایزه می تواند یکی از نمادهای مرتبط با هویت، فرهنگ و انقلاب یزد باشد؛ به طور مثال اثر یا یادگاری که از یک شهید دفاع مقدس به جا مانده است.

وی اذعان کرد: بعد از انتخاب نوع جایزه توسط مردم، این جایزه به اثری تعلق می گیرد که بیشترین آراء مردمی را در نظرسنجی ها کسب کند.

دبیر جشنواره مردمی عمار استان یزد در مورد نحوه اطلاع رسانی جشنواره و فراخوان ها گفت: مردم دارالعباده یزد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار جشنواره و فرخوان ها به صفحه رسمی حسینیه هنر یزد به نشانیyazde_ghahraman@   مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه