English

مرتضی رحمانی:

افت شاخص کل قیمت معاملات بورس در پاییز

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی بیان کرد: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام اوراق بهادار در سه ماه سوم سال جاری در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۴۶۰ هزار و ۳۶۸ میلیون ریال بوده است.

افت شاخص کل قیمت معاملات بورس در پاییز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی رحمانی مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی در خبری اعلام کرد: شاخص کل قیمت معاملات بورسی در استان در سه ماه سوم امسال نسبت به سه ماه دوم پنج درصد افت داشته است.

رحمانی با اشاره به حجم معاملات صورت گرفته در بورس استان‌های خراسان رضوی‌ و شمالی طی سه ماه سوم سال جاری افزود: حجم معاملات به ثبت رسیده در این مدت در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۳۴۲۳ میلیون سهم به ارزش ۲۸ هزار و ۸۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی در ادامه خبر افت بورس در پاییز امسال تاکید کرد: همچنین متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام اوراق بهادار در سه ماه سوم سال جاری در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۴۶۰ هزار و ۳۶۸ میلیون ریال بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: در سه ماه سوم امسال در ۲ استان خراسان رضوی و شمالی قیمت معاملات صورت گرفته با شاخص کل قیمت تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۶۰ واحد و تا پایان شهریور ماه یک میلیون و ۳۸۶ هزار ۴۵۱ واحد بوده است.

رحمانی با توجه به معاملات انجام گرفته اظهار کرد: همچنین شاخص کل قیمت تا پایان آبان ماه سال جاری یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۹۳۵ واحد بود که این شاخص در پایان آذر ماه به یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۶۰ واحد رسید.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی یادآور شد: حجم معاملات صورت گرفته در بورس استان‌های خراسان رضوی‌ و شمالی به ثبت رسیده در آذر ماه ۱۴۰۰ در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۱۱۱۲ میلیون سهم به ارزش ۹۰۶۲ میلیارد ریال بوده است.

وی در مورد متوسط خرید عنوان کرد: متوسط ارزش خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار خراسان‌های رضوی و شمالی در آذر ماه حدود ۴۱۱ هزار و ۹۲۱ میلیون ریال بود که این آمار به استناد داده‌های ایستگاه‌های معاملاتی کارگزاری‌هاست و شامل آمار معاملات ایستگاه‌های بر خط گروهی، معاملات آنلاین، دفاتر پذیرش و نمایندگی‌ها نیست.

رحمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: تعداد کاگزاری‌های معاملاتی فعال طی سه ماه سوم و آذر ماه سال جاری و در ۲ استان خراسان رضوی و شمالی، طی آذر ماه ۲۵۸ کارگزاری در خراسان های رضوی و شمالی فعال بوده است و همچنین تعداد شرکت‌های استانی فعال در بورس نیز در این مدت ۱۴ شرکت و تعداد شرکت‌های استانی فرابورس ۲۰ شرکت بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه