English

توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم کیلویی ۳۱ هزار تومان در خراسان رضوی

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: به دلیل اینکه گوشت مرغ گرم از دیگر استان‌ها مانند گلستان نیز به خراسان رضوی وارد می‌شود، در استان مازاد عرضه مرغ گرم هم وجود دارد.

توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم کیلویی ۳۱ هزار تومان در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ گرم در بازار برای مصرف‌کننده به ازای هر کیلو ۳۱ هزار تومان است و در حال حاضر وضعیت تولید مرغ گرم در استان مناسب بوده و مازاد تقاضا وجود ندارد.

شعربافیان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: به دلیل اینکه گوشت مرغ گرم از دیگر استان‌ها مانند گلستان نیز به خراسان رضوی وارد می‌شود، در استان مازاد عرضه مرغ گرم هم وجود دارد.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین افزود: بر همین اساس شرکت پشتیبانی امور دام استان در حال خرید و ذخیره‌سازی مرغ گرم مازاد است تا زمانی که تقاضا در بازار زیاد شد، گوشت مرغ را عرضه کند.

وی در ادامه تاکید کرد: روزانه در خراسان رضوی حدود ۳۰۰ تن مرغ گرم توزیع می‌شود و  اگرچه این آمار در روز‌های متفاوت متغییر است، اما اکنون شرایط جوجه‌ریزی در استان مطلوب بوده و مشکلی در عرضه گوشت مرغ گرم وجود ندارد.

شعربافیان در خاتمه یادآور شد: با توجه به اینکه وضعیت جوجه‌ریزی در استان مناسب است، پیش‌بینی می‌شود در صورتی که تغییر خاصی از منظر سیاست‌های اقتصادی کلان کشور رخ ندهد، قیمت گوشت مرغ تغییری نکرده و با قیمت مصوب فعلی به فروش برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه