English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

ساخت ۱۳۰۰ واحدمسکن مددجویی در دست اقدام است

مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با آیت‌الله میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت: ساخت هزار و 300 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت در استان، در دست اقدام است.

ساخت 1300 واحدمسکن مددجویی در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: ساخت و تهیه مسکن برای مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های این نهاد است.

وی با اشاره به توانمندسازی مددجویان، ادامه داد: سال گذشته حدود شش هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد و امسال هشت هزار شغل ایجاد و 440 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: خیران به کمیته امداد اعتماد دارند و در خدمت رسانی به نیازمندان کمک شایانی به این نهاد دارند.

وی با اشاره به راه اندازی امداد هوشمند، گفت: هدف از اجرای امداد هوشمند تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان است.

عالیشاه افزود: پرداخت صدقه از طریق بارکد Qr راه اندازی شد و 400 هزار برگه بارکد تهیه و در اختیار مشترکین قرار می گیرد و از این طریق مردم نوعدوست استان در هر کجای ایران اسلامی که باشند، می توانند به سهولت صدقه را با تلفن همراه پرداخت کنند.

وی عنوان داشت: همچنین سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کنند.

آیت الله میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه هم در این دیدار گفت: مازندران سرشار از ظرفیت است و باید از ظرفیت ها به نحو احسنت در راستای خدمت به محرومان استفاده کرد.

وی بیان داشت: برای کمک به محرومان و خودکفایی آنان باید با برنامه ریزی مناسب پیش رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه