English

سردار مجید شجاع:

کشف و ضبط حدود ۷ تن روغن و مواد غذایی قاچاق در مرز تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد می زند و در مرزهای شرقی برخورد قاطع با قاچاقچیان صورت می گیرد.

کشف و ضبط حدود 7 تن روغن و مواد غذایی قاچاق در مرز تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: ماموران مرزبانی تایباد نزدیک به ۷ تن روغن قاچاق و صدها کیلو انواع دیگر مواد خوراکی قاچاق را کشف کردند.

سردار شجاع در ادامه این خبر افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و در بازرسی از خودروهای ترانزیتی و مسافری موفق شدند مقدار زیادی روغن و سایر مواد غذایی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل: ۶ هزار و ۹۶۹ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲۱۳ کیلوگرم مرغ، ۲۵۴ کیلوگرم تخم مرغ، ۱۴۹ کیلوگرم رب، و اقلام دیگری شامل آرد، نان، کره، قند و غیره به ارزش یک میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال است.

وی در ادامه تاکید کرد و گفت: در مرزهای شرقی برخورد قاطع با قاچاقچیان و قانون شکنان صورت می گیرد و در این بازرسی ها ۱۷۶ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار شجاع با قدردانی از زحمات شبانه روزی همرزمان متذکر شد: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد می زند که مرزبانان خطه خورشید با توجه به این مسئله تمام قد در برابر این پدیده شوم ایستاده اند و به احدی اجازه قانون شکنی نمی دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه