English

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای روستاییان با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تحرک، خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگیهای بسیجیان جهادگر است و برای نیازمندان و محرومان کار کردن ارزش بسیاری دارد.

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای روستاییان با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سخنانی عنوان کرد: این ارگان و سازمان بسیج سازندگی کشور طی ۲ سال ۴۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی کشور خواهد ساخت.

مرتضی بختیاری این سخنان را در دومین روز همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه های استانی کشور در مشهد بیان کرد و ادامه داد: این واحدها با کیفیت و باتوجه به وضعیت هر منطقه ساخته خواهد شد تا نقش مهمی در مهاجرت معکوس ایفا کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین اضافه کرد و گفت: آنچه از بزرگان دینی فراگرفته ایم این است که کار در شرایط سخت، هنر است و اکنون در شرایط سخت هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: تحرک، خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگیهای بسیجیان جهادگر است و برای نیازمندان و محرومان کار کردن ارزش بسیاری دارد.

بختیاری همچنین متذکر شد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار دادند باعث اتفاقات بسیار خوبی شد و مشکل نیازمندان را کمتر کرد و خطرات دفع شد.

شایان ذکر است که: همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه های استانی کشور در مشهد دیروز با هدف تبادل نظر و ارائه الگوهای موفق در حوزه محرومیت زدایی آغاز به کار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه