English

طرح تشدید نظارت و بازرسی شب یلدا بر اصناف مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

طرح تشدید نظارت و بازرسی شب یلدا بر اصناف مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: در یک ماه گذشته ۱۹ هزار و ۳۴۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهر مشهد صورت گرفته.

دلداری در ادامه این خبر افزود: از این میزان بازرسی منجر به صدور ۱۷۴۷ فقره فرم گزارش تخلف به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال شده که برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۲۱۵۰ مورد گزارش‌های مردمی از سامانه‌های ارتباطی مختلف دریافت شده که ۴۰ درصد از آن منجر به احراز تخلف شده است و همچنین ۵۰۹ مورد شکایت کتبی در اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی دریافت شده که ۱۷۵ مورد آن با دریافت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال جلب رضایت شده و مابقی پرونده‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دلداری همچنین تصریح کرد: ۳۴۵ پرونده تخلف مربوط به صنف نانوایی بوده که با همکاری تعزیرات حکومتی تعدادی از این واحد‌ها پلمپ شده‌اند و همچنین ۲۴۵ پرونده تخلف مربوط واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی، ۱۶۸ پرونده مربوط واحد‌های عرضه مرغ، ۵۵ پرونده مربوط به واحد‌های عرضه گوشت فروشی و ۳۵ پرونده مربوط به واحد‌های عرضه آجیل و خشکبار تنظیم و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی متذکر شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی شب یلدا از ۲۲ آذر ماه با همکاری بهداشت و تعزیرات حکومتی آغاز شده و تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت . اولویت نظارت بر رستوران‌ها، قنادی‌ها، گل‌فروشی‌ها، میوه و تره‌بار و آجیل و خشکبار است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت تاکید کرد: گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با نصب بنر‌های متحدالشکل در واحد‌های منتخب با حداقل سود میوه شب یلدا را عرضه می‌کنند.

دلداری در خاتمه یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع تخلف می‌توانند با خطوط ۱۲۴، ۱۳۵ و ۳۱۷۳۰ یا با شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ ارتباط برقرار کرده و تخلف رخ داده را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه