English

پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده در شهرک سلفچگان قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست از پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده در شهرک سلفچگان قم خبرداد.

پلمپ دو واحد صنعتی آلاینده در شهرک سلفچگان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید رضا موسوی مشکینی افزود: این دو واحد ذوب فلزات و ریخته گری چدن در بخشی از خطوط تولید خود از فیلتراسیون لازم استفاده نکرده و فعالیت آنها منجر به آلودگی شدید هوا در این منطقه شده بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان محیط زیست چندین بار از این دو واحد بازدید کرده و اخطاریه های لازم را برای آنان صادر کرده بودند، خاطرنشان کرد: این دو واحد صنعتی در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشته و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی از سوی واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: بدون تردید برای رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار در کشورمان، نیازمند رعایت تمامی مؤلفه های زیست محیطی از سوی فعالان اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به حمایت های سازمان حفاظت محیط زیست در راستای رونق تولید و کسب و کار در کشور تصریح کرد: به طور حتم با هرگونه تخلف زیست محیطی که طبیعت و سلامت عمومی جامعه را با مخاطره مواجه کند، بر اساس ضوابط قانونی قاطعانه برخورد خواهد شد.

موسوی در پایان با بیان اینکه همشهریان می توانند هرگونه شکایت و گزارش خود از تخلفات و آلودگی های زیست محیطی را با شماره تلفن ۱۵۴۰ و ۳۲۶۰۲۹۸۱ در میان بگذارند، اظهار داشت: حفظ و حراست از محیط زیست باید یکی از دغدغه های جدی و اولویت های امروز مردم و مسئولان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه