English

احمد سفری:

ایجاد اشتغال برای ۳۳۲ نفر در گناباد

معاون فرماندار گناباد بیان کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، باید شاهد اثر بخشی بیشتر آنها در بهبود وضعیت اشتغال و کاهش معضل بیکاری در جامعه باشیم.

ایجاد اشتغال برای ۳۳۲ نفر در گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد سفری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد در خبری اعلام کرد: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره ۱۶ مخصوص نهادهای حمایتی و مشاغل خانگی برای ۳۳۲ نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

سفری این خبر را در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد عنوان کرد و در ادامه افزود: از این میزان ۲۵۲ شغل از محل تسهیلات تبصره ۱۶ و ۸۰ فرصت شغلی نیز با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ایجاد شده است.

معاون فرماندار گناباد همچنین تصریح کرد: از مجموع ۲۳۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات که از ابتدای امسال تاکنون به گناباد اختصاص یافته است، ۱۹۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل تبصره ۱۶ و ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مشاغل خانگی جذب شده است.

وی همچنین متذکر شد: همچنین از مجموع ۱۵۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده و در مجموع ۲ هزار و ۱۳۸ نفر از مزایای این تسهیلات برخوردار شده‌اند.

معاون فرماندار گناباد اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، باید ضمن افزایش نظارت بر روند هزینه تسهیلات در مسیر واقعی، شاهد اثر بخشی بیشتر آنها در بهبود وضعیت اشتغال و کاهش معضل بیکاری در جامعه باشیم.

سفری در خاتمه یادآور شد: ۱۷۲ واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارند که برای راه اندازی آنها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه