English

زمین ۳۱ هزار مترمربعی با کاربری فضای سبز در نایسر به شهرداری سنندج واگذار شد

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج از واگذاری یک قطعه زمین با کاربری فضای سبز واقع در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری خبر داد و گفت: مساحت این قطعه زمین 31 هزار و 203 مترمربع است.

زمین 31 هزار مترمربعی با کاربری فضای سبز در نایسر به شهرداری سنندج واگذار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر عمیدی ظهر امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: قطعه زمینی در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر جهت احداث پارک از طریق راه و شهرسازی به شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات در راستای احداث و توسعه سرانه فضای سبز کمبود زمین است، اظهار کرد: در راستای توسعه سرانه فضای سبز در نواحی منفصل این شهرداری پیگیری های مکرری انجام داده و در همین راستا اقدام به شناسایی و تملک زمین در ناحیه منفصل شهری نایسر کرد.

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج از واگذاری یک قطعه زمین با کاربری فضای سبز واقع در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری خبر داد و افزود: مساحت این قطعه زمین 31 هزار و 203 مترمربع است.

عمیدی یادآور شد: پس از طراحی های لازم عملیات احداث فضای سبز در این قطعه زمین آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: زمین های دیگری در ناحیه منفصل شهری نایسر وجود دارد که در راستای احداث فضای سبز در حال پیگیری آن هستیم و در صورتی دارای سند باشند نسبت به تملک آن ها اقدام و اگر هم جزو اراضی دولتی باشند با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری آن اقدام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه